woensdag 17 maart 2010

Het ziet er al wat beter uit.....

Vanavond weer aan de slag, want de layout is het nog lang niet. Wel heel veel geleerd inmiddels van het opzoeken en proberen van de plaatjes. Toch krijg ik het niet voor elkaar om een kleine langwerpige foto in mijn "kop" te plaatsen. Nu staat deze foto in al z'n glorie boven aan. Ook mooi toch?
Als iemand weet hoe het moet hoor ik het graag. Ik ben eigenlijk alleen nog maar bezig met het uiterlijk en verder nog niet met de inhoud. De blogger helpfunctie is voor mij wel handig. Ben ook erg benieuwd naar jullie ervaringen en hoop van jullie te leren.
Het is een leuke reis op het internet en ik ga ervan genieten. Ik wacht op jullie 'leerervaringen' en hoop op positieve reacties. Ik weet het is nog lang geen 100 woorden........maar ?

4 opmerkingen:

  1. Hey Marjolein,
    Van mij krijg je de allereerste positieve reactie!
    Je blog ziet er gezellig uit met die rozen, past ook mooi bij je blogtitel. Groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Stekelroosje,

    Als je naar 'kop bewerken' gaat en 'achter tekst' aanklikt, moet het lukken om een langwerpige foto te plaatsen.
    Overigens vind ik zo ook erg geslaagd. Je stopt vanzelf met het tellen van de woorden.
    Heel veel plezier de komende weken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marjolein,

    Mooie rozen, uit eigen tuin? Het is mij ook (nog) niet gelukt om de foto er goed op te krijgen, gaan we allemaal leren.

    Groet, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En je blog wordt steeds mooier, en die honderd woorden? die komen vanzelf wel!

    BeantwoordenVerwijderen