zondag 2 mei 2010

Ding 15: Podcast

Pod  = Personal On Demand

Geweldig als je een liefhebber bent vaste radioprogramma's.
Fijn dat je dan niets meer hoeft te missen. Zelf ben ik niet zo'n radioluisteraar. Vroeger wel van hoorspelen, maar zijn die er eigenlijk nog? Toch heb ik wel het cabaretprogramma
van Jan Kok gevonden, ik meen op Radio1, van de Wereldomroep.
Deze vond ik leuk genoeg om de podcast RSS feed op mijn iGoogle te plaatsen. Ben dus benieuwd of ik er meer naar ga luisteren.Voor sites van bibliotheken lijkt het mij wel bruikbaar, b.v. bij het verslaan van een lezing of het voorlezen van kinderen. Maar ook hierbij weer de vraag: Is de klant er wel mee bezig?

1 opmerking:

  1. Dan komt naast het 2.0-opvoeden van je media-collega's ook het opvoeden van de klanten in beeld. Misschien iets voor marketing om te onderzoeken, zit de klant op web 2.0 te wachten?

    BeantwoordenVerwijderen