zaterdag 3 april 2010

Ding 8: Online plaatjes bewerken.

Het is wat met het bewerken. Als ik er eenmaal aan begin weet ik haast niet van stoppen.
Ik heb ruim rondgekeken, maar uiteindelijk vind ik de Flickr toýs het lekkerste werken.
Snippy heb ik wel onder op mijn werkbalk staan, maar ik weet nog niet wat ik er mee moet. Heeft iemand hem gebruikt?
Het resultaat van al mijn ontdekkingen vind je hiernaast. Ik heb er veel plezier aan beleefd. De mensen die Media af en toe binnenlopen, weten dat deze koe op mijn bureaublad staat. Ik word altijd vrolijk als ik haar weer zie. Nu heb ik haar wat opgepimpt.
Snel het bericht op m'n blog zetten, want er is van beneden al menig keer gevraagd of ik het niet welletjes vind?

2 opmerkingen:

  1. Hoi Stekelroosje.
    Ik ben blij dat je de link naar Flickr toys in je blog hebt gezet. Ik heb inmiddels even rondgeneusd en ik heb het gevoel dat ik dit wel een leuk programma vind.
    Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dus vanaf nu is de koe op je bureaublad veranderd??

    BeantwoordenVerwijderen